התאמת שערים חשמליים לצרכים שלכם

ביתנו הוא מבצרנו. הוא נועד להעניק לנו בטחון ונחמה, להוות מקום מפלט ואי של שקט בסופו של כל יום. אולם כיצד נוכל לשמור על ביטחוננו, משפחתנו ועל ביתנו? שערים חשמליים לבתים פרטיים יספקו לנו הגנה ועיצוב אלגנטי, הכל בחבילה נהדרת אחת.

בשנים האחרונות יותר ויותר אנשים בוחרים בשערים חשמליים כפתרון אמין, בטיחותי ודקורטיבי.  השער החשמלי משמש כפריט עיצובי בכך שהוא מספק חזות ייחודית, איכותית ויוקרתית ובה בעת ממלא תפקיד משמעותי בשמירה על הפרטיות ועל הביטחון בטכנולוגיה מתקדמת. כיום קיים מגוון רב של שערים חשמליים המספקים פתרונות שונים וניתנים להפעלה בטכניקות שונות, בהתאמה מרבית לכל מרחב וצורך. בין ההיצע הקיים ניתן למצוא שערים חשמליים המיועדים לבתים פרטיים, קניונים, בניני מגורים ועוד. תפקידו הראשי והעיקרי של השער החשמלי הוא לייצר הפרדה בין המרחב הציבורי לפרטי. אילו סוגים של שערים חשמליים קיימים? וכיצד תבחרו שער חשמלי לבית? – כל התשובות בפנים.

שערים חשמליים

אילו סוגי שערים קיימים?

כיום, חברות רבות ועסקים, בנייני מגורים משותפים ובתים פרטיים, דואגים להתקנת שערי כניסה חשמליים. קיימים סוגים שונים של שערים חשמליים לבתים פרטיים.מרבית השערים החשמליים הינם שערי אלומיניום . בין המגוון שקיים כיום, ניתן למנות שערים אשר נפתחים פנימה, נעים על מסילה הצידה, נמוכים או גבוהים, צרים או רחבים. כל שער חשמלי נבחר בהתאם למטרה וכן למגבלות וצרכי המקום.

יש מגוון סוגים של שערים לבית, כל שער עשוי מחומר שונה המשדר אוירה שונה:

  • שער מברזל– השער הנפוץ ביותר. שער זה נחשב עמיד מאוד ולא זקוק לתחזוקה כלשהי בדרך כלל. בנוסף, הוא מהווה מכשול פסיכולוגי רב עוצמה לחדירה לבית מפני פורצים.
  • שער אלומיניום– סוג נוסף של שערים, בעלי מראה מודרני ואלגנטי. מתאימים מאוד כשערי כניסה לבית. שערים אלו ידועים בכך שאינם מחלידים ובנוסף הם גם קלים וגמישים מאוד למגוון עיצובים מעניינים.
  • שער חשמלי מעץ – שער פשוט וסולידי שניתן לעצבו בקלות יחסית. השערים הפשוטים הם שערי כנף שמשמשים בעיקר ליופי ולא יכולים לעצור פורצים וגנבים, ולעומת זאת ישנם שערי עץ מהודרים בפרזול מיוחד המהווים אמצעי עזר בטיחותי ומגנים על הבית באופן הרמטי.
  • שערים חשמליים

תפקידם של שערים חשמליים בבתים פרטיים

כאמור, בשנים האחרונות, יותר ויותר בתים משותפים ופרטיים, מצטרפים לעסקים ותעשיות ומתקינים שערים חשמליים. הסיבה ברורה, הם מסייעים באבטחה טובה יותר של הכניסה לחנייה, מונעים כניסת גורמים זרים לבניין או לבית וכמובן מונעים גניבה אפשרית של רכבים. בכל האמור בביתכם הפרטי, השער החשמלי הוא גורם חיוני במניעה של כניסת זרים וחדרה למרחב הפרטי שלכם. כאשר תבחרו בהתקנת שער חשמלי, תוכלו ליהנות גם משימוש באינטרקום, אשר יסייע לכם, בלחיצת כפתור, לשמור על הביטחון וההגנה של המרחב הביתי שלכם.

 

שערים חשמליים

כיצד נדע לבחור שער חשמלי לבית?

  1. הגדירו את מטרת הרכישה

על מנת לבצע רכישה טובה ומתאימה לצרכים שלכם, חשוב להבין את מטרתה. האם המטרה הראשונית היא בטיחות או סדר במרחב הציבורי או הפרטי, האם אתם מתגוררים בבית או פרטי או משותף? דיוק הצרכים יאפשר לכם תוצאות משביעות רצון.

  1. הכינו מסגרת תקציב

השערים החשמליים נבדלים זה מזה בחומרים, בגדלים ובעיצוב ובהתאמה גם במחיר. כתמיד, חשוב לקבל הצעות מחיר ממספר ספקים ולהבין את מסגרת התקציב הנדרשת. זכרו כי מדובר בהוצאה לטווח הארוך, בחירה נכונה תשרת אתכם נאמנה לאורך זמן.

  1. בחירת הספק

לבחירת הספק יש משקל רב בעלויות ובשביעות הרצון שלכם, כמובן. יש לציין כי כל סוגי השערים החשמליים מחויבים בתו תקן של מכון התקנים הישראלי על כן חשוב לבחור בחברת שערים מקצועית אשר עוסקת בהתקנת שערי חניה חשמליים לבית תחת כללי בטיחות מחמירים ותקן איכות .

שערים חשמליים

עזרא שערים-הגנה מרבית ובטחון מלא

שער חשמלי לבית הוא הפתרון האולטימטיבי עבור כל אדם המבקש לשמור על פרטיותו ביעילות וליהנות מיתרון טכנולוגי ועיצובי יחדיו. כאשר מתקינים שערים חשמליים בבתים פרטיים הם ממלאים את תפקידם נאמנה ומהווים גורם מרתיע רב עוצמה בפני פריצות או כניסת זרים. עזרא שערים , החברה המובילה בתחום השערים החשמליים, מספקים מגוון רחב של פתרונות לשערים ולמחסומים חשמליים, בנוסף לציוד חשמלי כמו מנועים חשמליים לשערים ולוחות פיקוד, ממגוון רחב של חברות ומותגים מהטובים בתחומם. אנו שמחים להציע לכם מבחר של שערים חשמליים בעיצובים אלגנטיים, המשתלבים באופן מושלם עם עיצוב הבית שלכם. השערים שלנו לא רק מעוצבים ואיכותיים, תפקידם הראשוני והעיקרי הוא לספק לכם הגנה אולטימטיבית ויעילה על ביתכם ורכבכם בפני פורצים, בנוסף,  הם מופעלים ,לבחירתכם, בטכנולוגיה סלולרית מתקדמת או באמצעות שלט רחוק המאפשרים לבני הבית להיכנס ולצאת מהחניה בנוחות מרבית.

מוזמנים ליצור עמנו קשר לייעוץ והכוונה עבורכם.